Krama Kudden

Nu ligger jag i sängen igen. Blev att gå på pubben med Stefan och Katarina, Joakim och Agneta. Satt några timmar på Bishops arms och provade olika öl sorter. Haft mycket trevligt, kommer dock att ha ont i huvudet i morn av den mörka ölen. Den var snudd på mörkare än en Guinness :P
Efter att ha suttit och nickat till i soffan ett tag så har jag nu krypit ner under ett fluffigt duntäcke och ska sova gott. Har lite svårt att skriva för att ögona skelar hela tiden av trötthet :P 

Jag längtar till morgondagens skola massor!! Nästan så att jag är sugen på att åka dit innan för att öva lite... Har sagt det förr men jag säger det igen. Jag älskar mitt beslut att gå skolan. Tänk om jag inte hade betallat avgiften, då hade jag inte hållt på att bli makeup artist nu och jag hade inte träffat de underbara människorna jag får vara med =) Jag älskar denna period av mitt liv med jobb och skola. Kan inte bli bättre och jag trivs så tok bra! =)

Hoppas ni har det lika ra som jag!

Natti


Kommentarer
Postat av: Lea

men så kul med makeup utbildning, nu vet jag vem man ska ringa då man ska bli snygg;)

2009-11-05 @ 07:37:10
URL: http://lindkvistlinnea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0