Förvandling

Nu är mitt löshår helt och hållet klart. Elin hjälpte mig att sätta in de sista slingorna i Måndags och sedan var jag hos Lisa igår och fick håret klippt/skuret. Jämnade till så att man inte ser någon kant från mitt egna hår och så tog vi bort några cm nere vid topparna för att slippa ha det nötta. Nu har jag en jätte lång och tjock kaluffs som jag älskar (än så länge). Kommer nog att bli less denna längden för det är rätt så mycket jobb och ivägen ganska mycket men det är ju så fint. Just nu får det vara långt och så ser vi hur det blir i framtiden. Ska verkligen försöka att sköta håret exemplariskt så att det sitter länge. Problemet kommer nog att vara att mitt egna hår växer så fort så limmet kommer att växa ut rätt så mycket. Well se how it goes!

Har fått min första hårförlängnings kund också. Ska förlänga håret på Amanda (marias syster) och det blir nästa helg. Håret ska jag beställa idag, måste bara dubbel kolla med maria om färgen kommer att passa. Är osäker om jag ska beställa nr 2 eller nr 4. Är svårt då man bara sett bilder!

Tjejkväll hos Emma i morn. Blir nog en lugn sådan då jag kankse ska till Umeå tidigt på Lördag morgon. Har inte bestämt mig ännu om jag ska åka eller inte. Skulle behöva vara hemma och byta spindelleder på min bil och balansera vinterdäcken för det är ruggigt mycket obalans i dem.
Det är jag som kör till älvsbyn idag och det viner nästan för att däcken vibrerar så mycket :/

Tuff call :P


Kommentarer
Postat av: Cissi

Klart du ska åka!! =)



Och jag vill se en bild på dig i det lååånga håret! =)



Kram på dig!!

2009-10-08 @ 19:09:25
URL: http://lillohman.blogg.se/
Postat av: Jonna

Vore ju inte helt fel med en bild? ;)

2009-10-08 @ 22:50:44
URL: http://www.jonnaan.blogspot.com
Postat av: Tina

ta kort ta kort!!! saknar dig stumpan! du vet ju att du kan åka till ae & fixa bilen =) har hört att dom e riktigt duktiga där!

hur är de med dig annars?

puss hjärtat

2009-10-09 @ 14:44:57
URL: http://minustinus.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0