En Vanlig Dag

Idag hände det inget på jobbet. Det var en vanlig dag utan spektakulra händelser. Nu börjar jag nästan tro att Måndagar verkar vara nån sån där dag då allt går fel eller konstiga, hemska saker händer. Får se hur nästa Måndag ser ut :P

Mitt liv leker just nu!!

Verkligen, det leker nästan alldeles för  mycket. Så att man blir lite orolig att det snart ska komma nått major bakslag. Men jag ber varje kväll att det ska fortsätta så bra som det är nu. Jag älskar mitt jobb och det blir bara bättre och bättre. Utbildningen längtar jag hela tiden till =)

Beställde 300 slingor hår igår så nu har jag det jag gör. Ska sätta in det på tre personer, fåår se om alla hinns i hegen =) Ska försöka hinna med allihopa!

Är ganska trött på kvällarna nu däremot så det blir att krypa till kojs nu och krama kudden =)
Dåligt med uppdate för tillfället men det händer så mycket så då blir detta lidande...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0