En Helg Med Förändringar

Sittandes ner i soffan för första gången i helgen. Har verkligen haft ett fullsmockat schema denna helg men den har då också vart tok skoj. Fredagens fest och middag hos Tomas och Kicki var väldigt trevlig.  Blev en hel del vin och massa kort spel och Buzz. Kalles var rätt okey för att vara en fredag =) Crille blev rätt så bakis så lördagen spenderade han med att försöka hålla magen på rätt köl och huvudet intakt. Hahaha hann blev chaufför på lördags kvällen. Utgången på Kalles igår kväll var klart bäst på länge! Skoj hade jag =)

Har nu hunnit göra håret på Sofia och Amanda och jag är tok nöjd. Båda blev jätte fina och det syns inte att det är löshår. Jag hoppas att de är lika nöjda som jag är, men det tror jag. Man kan se på personens reaktion då de ser sig i spegeln om de tycker om det eller inte ;) Deras reaktioner haar bara vart bra :D
I morgoon är det dax för Camillas tur och jag längtar nästan. Är så roligt!

Måste ringa Elin i morn och höra vad det gäller för musik video vi ska få fixa och nr det är. Tre dagar i Umeå för att styla och sminka folket inför en musikvideo inspelning är nått jag ogärna missar =)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0