Välkommen Helg

Fredagen den trettonde idag. Ska nog varken yttra mig om något dåligt eller bra för då blir det tvärtom, men jag brukar faktiskt ha lite tur dessa dagar. Nummer 13 är mitt lyckotal och fredagar brukar alltid vara bra så jag hoppas på en toppen dag =)

Känner mig aningens trött i kroppen idag. Igår käkade jag både medicinen mot bihålorna och värktabletter men idag har jag gett mig fan på att inte ta någon värktablett, man blir ju bara beroende av dem. Men kanske att jag får ge mig och ta en senare så jag orkar dagen på jobbet.
Har jag sagt hur ont det kan göra att böja sig framåt men att det nästan är som borta då man står upp som vanligt?! Ibland vill ögonen till att ploppa genom skallen känns det och det är först då man känner den smärtan som man kommer på att man skulle undvika att luta sig fram. Jajja jag lider inte av svinflunsan i alla fall (peppar peppar).

Kom mycket besök igår kväll, några helt oanmälda men det är alltid lika trevligt. Blev att sminka till Kicki för en fotografering på röda mattan med knallröda läppar och allt. Var faktiskt skönt att öva på allting. Jag gjorde verkligen alla moment på henne och riktigt nöjd blev jag också. En lite väl fin makeup för en torsdag kväll var det någon som påpkade :P

Onsdagen den 18 innebär utbildning i Ume igen. Jag längtar bara mer och mer för varje gång som går!! Är det någon som befinner sig i Umeå den 18-19 och vill ställa upp som modell?? Behöver en modell båda dagarna men alla jobbar juh :S

Vad ska alla andra göra i helgen?


Kommentarer
Postat av: Cerran

Vad behöver du för modeller? - kvinnliga/manliga?



Känner ju lite folk i Ume iaf..

2009-11-13 @ 22:09:14
Postat av: Linda

jag har ju inga biljetter heller, hade gärna farit och sett henne, tycker att hon är jätte bra.

Annars är det bra, sömnproblem dock och det ställer till det en hel del men annars så... =)



Ser att du håller på att utbilda dig till MUA - va roligt!!! =D Det passar dig perfekt tror jag, du har en underbar stil.

Men då kanske jag kan hyra dig för ett bröllop i december? Vore kul att för en gångs skull vara fin... ;)



Krya på dig!

2009-11-14 @ 08:35:32
URL: http://lindagosing.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0