Symaskinen Är Trasig Igen

Ledsen mamma men då jag skulle sy sista sömmen så vet jag inte vad som hände, Symaskinen bara trasslar och trasslar och jag får inte till den. Jag fick sy det sista för hand. Kankse måste Hägge ta en till titt på maskinen. Men men nu har jag i alla fall sytt klart mina två "höft hölster" eller vad man ska kalla dem. Det blev ett i skinn som jag har till alla saxar och kamar, sedan ett i bävernylon för alla borstar och penslar. Så både frisör sidan och smik sidan har blivit ordning och reda.

På lördag förmiddag hade jag tänkt dra till Luleå och inhandla lite smink produkter, present till Anneli, Allan och Lilian och en dop gåva till lilla Rebecca. Helgen är fullproppad med aktiviteter utöver mitt plugg och städande jag måste ta tag i. Igår fastnade jag vid symaskinen så träningen och allt annat uteblev :P

Ikväll blir det träning och hälsan tillåter, kände av lite freberfrossa på morgonen men vitlök gör susen =)

Nu jobba!


Kommentarer
Postat av: lea

tackar tackar, jo kul med nå nytt men det tar et tag innan man vet hur man ska fixa till det...ja det ska jag göra och ring om du behöver nån att öva på;P jag älskar att bli sminkad super kul och spec av nån som kan!=) och sen skulle det vara kul om du kunde komma och lära ut hur man ska göra kan jag dra ihop några brudar =)om du skulle vilja=)?

2009-11-05 @ 13:58:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0