Snöfall

Vädret slog om och bara på några minuten så föll det stora lapphandskar från himlen. Jag gick ut och hämtade tidningen i morse då jag vaknade och anade ingenting men då jag 20 minuter senare skulle åka till jobbet så snöade det för fullt. Det faller fortfarande snö och jag hopas det gör det hela dagen, hela veckan, nästan hela tiden fram till jul. Jag vill ha en vit jul och en vit december. Det är så det ska vara! :)

Jag njuter av att det blir ljusare och mysigare med det var en annan där hemma som suckade då jag meddelade att det snöade. Jag har en bra deal...jag klipper gräset på sommaren så skottar han snö på vintern ;)

Ikväll har jag gett mig fan på att jag ska hinna baka de lussebullar som det inte fanns tid för igår och så ska jag hinna ta en långpromenad eller ett pass i gymet. Optimist eller inte?! 


Kommentarer
Postat av: Mammsen

Undrar bara om du kommer hem och sätter upp små tomtarna som du brukar eller ska jag göra den ????? pussar

2009-11-30 @ 12:52:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0