Skyltsöndag Första Advent

Kanske att gårdagen var den trevligaste utgången på hela hösten. Förfesten hos Daniel var toppen. Bara några få personer som alla är lika galna av samma saker så det blev att sitta i soffan med ett vinglas och kolla på nostalgi filmer. Hant gå igenom RIP (Restles in Piteå) och alla UGR (Under ground racing) filmer. Skoj att se de gamla filmerna som var ett tag sen, man får minnen och det är alltid trevligt!
Kalles som vanligt var det som gällde och det var faktiskt bra där igår. Det var bra med folk och kända personer så man hant nästan i nte med allihopa ett tag :P

Lite dejavu var att jag hade tänkt på Jeanette flera gånger under gårdagen och kvällen och sim salabim så stod hon framför mig på kalles. Fick skjuts hem med hennes lillasyster och det tackas för! =)

Idag är det söndag. Det är min tur. Jag ska bjuda på fläskfilé gryta med champinjoner och bacon tänkte jag. Hoppas familjen gillar det!

Ska gå ut i kylan nu och binda en krans som ska hänga ute. ska göra en uppsättning också som ska pryda farmors grav. Idag ska vi på stan och mysa skyltsöndag och ränna runt på en massa ställen. Handla och baka Lussebullar ska jag också hinna. Tror att jag är lite optimistisk med tiden ibland men det ska gå! Dags att dra upp älsklingen kankse så vi tar oss iväg....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0