Pirrande Nostalgi

Har skickat iväg en beställning till CDON ikväll och då jag kollade deras sia så fick jag syn på ett CREED album. Nu sitter jag och lyssnar på Creed - Human clay på spotify.
Det är verkligen ett album jag älskar och speciellt låten "with arms wide open" är på nått sätt spec. Den värmer hela mig direkt jag hör den men jag kommer inte ihåg varför. Att den är otroligt bra kankse men då en låt är så specielll så brukar den ha att göra med någon speciell händelse i livet. Tror kankse att det var i tiden då ja tog traktor kortet och körde epa men jag är inte säker..

En härlig känsla att lyssna på gammal musik som man glömt av. Minnen är otroligt roligt att gå igenom och jag tycker alla ska göra det ibland. Man uppskattar det som vart bättre i efterhand och så får man en energi kick =)

Nu ska jag krypa i sängen. Är helt död efter en lång dag på jobbet. Blir verkligen bara jobb på torsdagar då jag inte är hemma förens vid sju tiden.

Natti Natti


Kommentarer
Postat av: Ann-Britt

Hejsan!!

tänkte bara påminna dig om att komma förbi och titta på kattungarna..........Dom är så söta så!!

Ta gärna med dig någon som kan tänkas vara intresserad ;)

Trevligt att du börjat skola!



//Ann-Britt

2009-11-09 @ 17:19:23
URL: http://www.norrguld.se
Postat av: Lea

absolut det förstår jag=) det tycker jag absolut vi kan göra!! kalrt han ska med, han lämnar jag inte i onödan...det kommer nog en dag då jag blir less;P

2009-11-12 @ 10:30:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0