Det Är Dax För Fredags Myyys

Nu är det bara en timme kvar av denna arbetvecka och det blir en härlig helg tillmötes. Ska hinna städa massor i morn och julpynta huset, en sväng på stan vore också trevligt =)
Ikväll blir det fredagsmys med Emma och Marcus och det ska bli mycket trevligt. Var jätte länge sen vi sågs sisst! Allihopa har så mycket att göra så det är lite trosst att det blir så sällan vi ses men ju jäklar blire ändrig ;)

Jag är verkligen jätte taggad på att julpynta i morn. Det kommer att bli så mysigt och jag älskar julen. Vill bara att snön ska infinna sig och ljusa upp vår vardag och inge lite känsla och stämning. Skyltsöndag på söndag och jag ber till gud att det ska komma lite snö tills dess. Det är inte skyltsöndag utan snö!! Ska dra med mig min älskling och mysa lite på stan och kanske att det bli en sväng ut till byn.

Kalles har nå temakvällar i helgen så det finns ett litet sug att gå på krogen i morgon med det återstår att se hur suget är senare. Är det någon annan som ska ut i morgon eller kankse ikväll??


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0