Tungt att stiga upp

Jag hade tänkt stiga upp vid 8 i morse för att hinna städa lite innan jag ska till Luleå och träffa Sofia, men tror ni att jag orkade stiga upp när vckarn ringde...nej jag ställde fram den till 9 istället och då gick det bättre. Endra problemet nu är att nedrevåningen är städad det är uppe det behövs och där ligger ju en viss karl och sover så jag kan ju inte börja köra dammsugare och packa resväskan då...så nu sitter jag vid datorn och fördriver tid som jag egentligen kunde ha gjort nått bättre av, som att sova en stund till eller tatt mig till gymmet och tränat. Nu är det för sent, skulle gjort det på en gång i sånna fall.

Det blev  en väldigt lugn kväll igår. Jag somnade en stund på soffan efter maten och vaknade sedan av att Mike låg i soffan bredvid mig. Surrade lite med han och  såg Talang på tv. Vid halv elva kom vi på att vi skulle till Crilles syrra och se en film. Det blev Batman på blueray så nu vill Crille ha en blueray också. Prylbög!!!

Jag måste hinna packa lite iidag och inhandla solskydd nr 6 tror jag det får bli. Jag ska bli brun och sommar fräsch snart!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0