Tatueringen

Nu har jag tagit av plasten och tatt nån bild på ryggen. Längtar tills nästa sittning då det förhoppningsvis blir färdig. Min rygg är så jävla snygg nu =)

Like it alot!!

Träffade på mamma, moster och "moster" på stan efter sittningen igår...mamma frågade varför jag hade tejp på halsen och om jag hade fått skavsår av bikinin som jag hade på mig....efter några långa sekunder kom hon på vad jag gjort och suckade många gånger innan hon såg den.

Tack Agneta för att du inte var negativ =)

Hehe den blev nog aningens större än vad mamma hade tänkt sig men oj så fin den är!!



Kommentarer
Postat av: Jonna

Kommer säkert bli super snyggt! Ser då så ut ;) Kram

2009-05-27 @ 11:59:40
URL: http://jonnaan.blogspot.com
Postat av: em

ja veeeeeeeeet! HAHA men ÅH..

race och dricka å ha kul här ist!? :D

2009-05-27 @ 14:25:03
URL: http://emmeliii.blogspot.com
Postat av: Elin

Ja jäklar så snygg den blir ;) Är helt fascinerad ska jag tala om! Kanske kommer förbi nästa sittning också om jag inte jobbar eller så ;D Såg att det kanske inte blir någon yra, tråkigt.. Men då kanske du festar på hemmaplan istället, själv har jag inte bestämt hur det blir, men vi får väl la se närmare.. Kram på dej!

2009-05-27 @ 14:45:08
Postat av: Linnea

SHIT, den kommer ju bli klockers!! jättesnygg placering, i looove!

2009-05-27 @ 19:03:04
Postat av: Stig Nilsson = pappa

Hej inte trodde jag att du skulle göra en så stor. trodde bättre om dig.Hadde högre tankar om dig. puss

2009-05-28 @ 14:18:52
Postat av: Kiki Lindmark

Men Elin när blev du hinduist.....

2009-06-04 @ 13:55:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0