Pissväder

Idag stormar det verkligen. Hade planerat att cykla till jobbet om det inte regnade...det regnar inte men nån cykel tog jag inte heller. Skulle nog bara stått stilla i motvinden. Hoppas verkligen att vädret blir som utlovat i helgen för då blir det lapa sol och troligtvis ha tok skoj i umeå.

Baghera är verkligen billig just nu. Han vaknar tidigt som fan och skriker hela tiden. Man måste ligga och klia han för att han ska vara tyst men då jag somnar om så börjar han skrika igen. Jag orkar inte vakna vid fyra tiden varje morgon och sedan bara ligga och "vila" fram till sju tiden!! Men i morse var jag stenhård med han så varje gång han fick sina skrik il så höll jag igen munnen på han. Efter bara tre gånger så blev han fundersam och provade låta lite och direkt jag sträckte handen mot han för att hålla igen munnen så blev han tyst. Hoppas det håller i sig!!! Det var säkert obehagligt för han men vad ska jag göra. Han måste sluta skrika för jag blir galen!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0