Nuså äntligen

Nu har jag och Fredde klarat av första sittningen. Nu har jag min älskade Ganesh på ryggen. Den blev större än vad jag tänkt mig men betydligt snyggare större också. Fredde tyckte att den såg fjompig ut på ryggen i mindre form och det håller jag med om. Är så totalt nöjd och vill bara titta på den hela tiden =)
Har gått mycket bra idag, har inte haft så besvärligt med smärtan men min nacke är ganska stel efter den härliga ställningen. Gjorde som ondast över ryggraden i mitten av ryggen men det var inte såå farligt ändå =)

Tack för sällskapet Elin. Tiden bara rusade iväg och så kände jag inte av nått då vi surrade. Mycket värt att ha nån att prata med. Nån som vill följa på nästa sittning och surra med mig? =)

Har en massa plast över ryggen nu så det blir lite bilder när den är borttagen =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0