Inflyttningsfest

Ikväll är det en till inflyttningsfest och denna gång är det hos Sandra och Marcus som har flyttat från huset på backen till deras drömhus på pitholm. Ska bli superskoj att hälsa på dem, jag har ännu inte hunnit vara in i huset, haft fullt upp och inte vart hemma men nu ikväll så blir det =)
Marcus ringde igår och hade kommit på lite plötsligt och med kort varsel att det skulle bli party ikväll men klart att vi kommer!! Grillat till middag blire. Jag längtar som fasiken till lite vettig mat, har bara ätit massa fil och flingor idag, både fukost och lunch...tjatatde rätt mycket om mat igår och nu får ni stå ut med lite till =) Besvärligt då man inte vart hemma och lagat nån mat på länge, tar ett tag att komma tillbaka i matlagningen och handlandet =P

Jajja nu blire ju fest ikväll igen...hade som sagt och lovat att jag inte skulle festa på ett tag då det blivit rätt mkt på sista tiden. Hela veckan i gran canaria har det blivit nån cider och öl varje dag sedan festade vi ju i onsdags med utgång och efterfest, hela köret. Det blir lugnt ikväll i alla fall har jag tänkt. Får se hur det går med den saken =P

--------------------------------------------------------------------------------------------------------

Nu är det bara 4 dagar kvar tills jag ska tatuera ryggen =D


Mina söta vänner måste komma och hålla mig sällskap. David har paxat en fot =P
Aj vad ont det kommer att göra och ta lång tid men OJ så bra det kommer att bli!!

Var ett tag sedsan jag la ut en bild på min ganesh så nu får ni se honom igen =)



Kommentarer
Postat av: Linnea

Så fin! Grymt kul jag vill också tatuera mig, har ju några projekt på G men måste jobba in lite pengar först... Ska den vara i färg eller svartvit? Hoppas allt är gött med dej! kram

2009-05-23 @ 18:07:15
URL: http://meiam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0