Skönt med kvällsjobb, ibland

Detta har vart en av dagarna som man uppskattar att man jobbar kväll. Mitt i sommaren under en helg är man inte så glad att sitta och jobba kväll men idag har jag fått njuta av det underbara vårvädret, hunnit vara hos tandläkaren, tränat, tagit en lång promenad och umgåtts med min svärmor. Man hinner otroligt mycket på en dag och så börjar jag jobba nu kl 15.00-20.00. Kan inte bli så mycket bättre just nu. Har ändå kvällen kvar sen efter jobbet!

Idag har jag längtat oerhört mycket till sommaren, efter att få köra min camaro. Påväg till jobbet mötte jag Pelle som tatt ut BMWn och då sög det ännu mer i magen efter att få köra lite...men jag tar inte ut pärlan ännu, kankse i maj =)

Jag vill ha maj nu!! Det händer mycket i april och maj detta år.....Jag ska tatuera mig, jag fyller år + alla andra. Jag och Patricia ska nog ta en sista minuten till varmare bredgrader, eller vi SKA det =) Längtar som fasiken!!

Nu ska jag sätta igån att jobba...ha en bra kväll!!


Kommentarer
Postat av: tina & theodor

Hade du de bra på jobbet min kära?

Jag längatr också ihjäl mig efter sommaren! vill ha värme & grönt gräs nu!!!!Gå i linnen & shorts utan att ens behöva tönka på att ta en tröja.gå ner till stranden & grilla varaenda kväll!!ÅÅ vad jag längtar!

2009-03-20 @ 00:56:17
URL: http://goldentheodor.zoomin.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0