Rolig dag på jobbet

Idag har vi haft en föreläsning med Nicklas Wikström och sedan en sånglektion inför fredagens festligheter. Nicklas har ett annorlunda sätt att föreläsa på men han är riktigt rolig och underhållande. Många historier och en hel del massa skratt =) Alla kom ut med ett stort leende på läpparna och var  mycket positiva. En skön känsla!

Efter föreläsningen hade mitt lag eller min kör sånglektion med en kille som hette Jonathan. Vi ska sjunga "Country road" och det kommer bli bra =) Haha ska bli så skoj att se alla andra sjunga och uppträda, ser verkligen fram emot fredagen.

Nu drar vi till Roknäs för att se en film hos brollo. Han är äntligen hemma från Aitik så då måste man passa på att umgås. Min nallebjörn är ingen nallebjörn längre,  han börjar magra bort. Hehe han kommer nog alltid att vara min nallebjörn han blir bara snyggare nu =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0