Ordet är hockey

Gårdagen spenderades i Skellefteå för att kolla på Williams hockey cup. Det blev en tråkig första match som de förlorade med 8-3 mot skeå AIK. Men William gjorde ett snyggt mål så han var nöjd =) Match nummer två spelades mot KB 65 och det var en spännande match, lite för spännande nåstan men efter en jämn kamp så förlorade även den matchen med 3-2. Även i denna match gjorde William ett snyggt mål och det kändes som en seger då detta lag är väldigt bra. Spänningen har vart på topp nu på morgonen då de mött Älvsbyn, ett lag som de har total respekt för och aldrig vunnit mot. Men efter gårdagens totala kämpande så visste jag att denna dag skulle börja bra. De vann med 4-2 =)
Han är så duktig min lilla William, sötungen min håller på att växa upp men han är ändå min lilla Wille =)

Nu ska jag och Crille tapetsera hallen........... Meddelar om det blir skiljsmässa eller om vi klarar det =P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0