Nu äre nära

Nu har vi målat andra varvet i halva hallen och första varvet i den andra halvan. Senare ikweel om sisådär en eller två timmar ska vi måla det sissta och sen äre snart klart med all målafärg. Ska bli skönt att slippa ha all plast på golvet och hängande över dörrar. Snör nog upp tapeten i morgon =D

Har klippt mig idag. Ingen stor förändring bara lite kapning av nötta toppar och lite styling. Gjorde susen, blev mycket bra! Mamma klippte sig också och det var hon verkligen i behov av, jag haar aldrig sett henne ha så långt hår då hon egentligen ska ha kort. Hennes frisyr blev jätte fin och med många stylingmöjligheter. Anna Klippare blev det vi gick hos...känns bra att klippa sig hos någon man känner så det blev Frida som fick äran idag =)

Morgondagen bjuder på en förhoppningsvis härlig dag i Jörn. Det fanns andra planer men jag skippar dom i morn.....hoppas det kommer upp något med passande och roligare sen. Det blir jag, svärmor och william som åker iväg över dagen. Hoppas att solen skiner och att det max är 10 grader kallt. Skulle vara sååå skönt =) Jag baara älskar min nya bräda så jag måste juu passa på att åka så mycket som möjligt på den.

Jag har redan helg. Jobbar inget förens på måndag igen =D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0