Härlig Måndag

Pappa ringde i morse och frågade om jag jobbade på fredag...jag frågade varför han undrade det och sen ville han veta om jag kunde ta ledigt....Vad hhade  han i görningen tänkte jag då men det var en rolig sak =) Vi ska åka med på firmafesten i stora stenträsket i helgen. Vi åker på Torsdag på dan och kommer hem på Lördag. Vi ska ha så roligt, köra skoter, pimpla, grilla, myyysa i mängder. Är så underbart att vara där. Det finns ingen el, rinnande vatten, vanlig toa eller så. Det är vedeldad bastu och kaminer för att få värme i stugorna. Avkoppling på hög nivå!!

Efter jobbet i dag hämtade jag Molly på dagis så vi åkte till Catta en sväng och hälsade på vovvarna. Sen har vi läst böcker och mysit på soffan. Hon har pillat naveln och konstaterat att bara pappa har navelludd. Hahaha och hon är bara två år min lilla troll unge! Ni kan väl vid detta lag förstå hur mycket jag älskar henne och njuter av att vara med na, som om hon vore min egen =D

--------------------------------------------------------------------------------------------

Fick just veta att Leif. vår vän från skogarna, inte mår så bra. Han var väldigt full i lördags och idag på förmiddagen tyckte Pelle att han var sjukt trött...han har sovit sedan natten till söndag efter fyllan och inte vaknat till ännu.... efter att ha försökt få liv i han men han bara stirrade rakt ut och gick inte att få kontakt med så tog Pelle och körde han till akuten. Där är han fortfarande och läkarna har huvudbry. De vett inte vad som är fel med honom. Han är typ i vaken koma om man kan förklara det så. Han är vaken men det går inte att få kontakt med honom. Usch vad hemskt!! Jag hoppas han blir bra igen!!

Kommentarer
Postat av: Madde

Huvva så hemskt!!! Hoppas att läkarna hittar vad som är felet med eran vän.



Är allt bra annars då?

Läste att ni håller på att renovera toaletten, duktiga!

Kramar!

2009-03-25 @ 11:59:55
URL: http://maddelindstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0