Födelsedagar-Födelsedagar-Födelsedagar

I går var det pappa, idag är det Emma och Linnea. I morgon tror jag inte att jag känner någon som fyller år men på fredag är det Mikes tur. April och Maj månad är hemska när det gäller fika och födelsedagar....det är flera i veckan som ska uppvaktas. Men men jag själv är ju en av dem så jag ska inte klaga så mycket :P

Tänkte passa på att lägga ut min önskelista :)

- Vitt överkast Åhlens eller Indiska (likadana)
- Matberedare
- Stavmixer
- Systemkamera
- Hall lampa från Elkedjan 1495:- (5 lampor hängande i svarta kablar)
- Pengar till tatueringen
- Relax av nått slag (massage, fotvård, minkyr, pedikyr...)


Detta är vad jag kom på nu, kankse fyller ut listan senare ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0