Firmafest, Körslaget, Fredagen den 13:de, Kalles, Vimmel, Renar....

Fredagen den 13:de bestod av en hel del saker. Har sett fram emot den dagen väldigt länge och den blev tok bra! Firmafesten var i munksunds folketshus där det var riggat med högtalare, microfoner, mixerbord, middag och alkohol. Det bjöds på en trerätters middag från Bryggargatan som bara var såå god. Cesarsallad, soltorkade tomater, tonfiskröra, lax, potgratäng, aioli och en massa mer godsaker.
Körslaget var en hit. Alla hade super skoj på scenen och det ena laget mer spexade än det andra. Kvällen bjöd även på könsbyte för vissa...Hahaha, Robban och Lars stod för peruker och plastbröst =)
Efter all mat och uppträdande blev det party med dans och skratt. Hur skönt som helst att man kan umgås så mycket och nära sina chefer, att man kan dansa valls och "tryckare" med sin chef är positiv också. Det blir en sån avslappnad relation där man inte drar sig för att säga precis vad man tycker och vill. På måndag ska jag och Micke (min chef) planera vår inhoppar fest som blir av snart.....vi ska köra isracing =) Tokskoj att ha en chef som är f.d rallycross förare och lika tokig i bilar som jag =)

Fredagen den 13:de var definitivt ingen otursdag denna gång heller!! Bara en månad sen sisst. Något som kanske inte hade hänt en "vanlig" fredag är kankse att min klänning inte hade gått sönder då jag tog på mig den eller att vi inte hade hållt på att köra på två renar mitt inne i stan påväg hem i natt....men vem vet, det kankse ndå hade skett. Det får vi aldrig veta!

Angående renarna så blir man ganska förvånad, det är ju inget man håller utkik efter då man kör bil genom stan, då det kommer två renar springande tvärs över timmerleden vid rödljusen utanför Coop. Crille såg dem i tid i alla fall och så var det asfalt framme så de passerade framför oss istället för att vi körde på dem. Hade blivit dyrt om vi kört på dem då Jímmy har installeraat senon lysen och extraljus på mammas bil. *pust* =)

Nu skiner den underbara solen in genom fönstret så jag ska ställa mig vid spisen och koka lite choklad och sen dra till Catta och Tina för att sen ta en promenad till Valls och mysa =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0