En dag i backen

Nu har jag landat hemma i soffan efter en heldag ute i det friska. Backarna i Jörn var väldigt välskötta och nypistade. De var verkligen supersköna att åka i men var annars ganska lama. Inte så mycket hopp eller så men det fanns några. Ett dåligt placerat Bigjump dock =( Har druckit några koppar varmt kaffe och sean myst av en härlig dag.
Bytte utrustning med william för een stund....det blev slalompjäxor och skidor för mig som jag inte åkt på väääldigt lnge och william ställde sig på brädan. Han är en naturbegåvning!! Han har åkt bräda tre gånger och då bara för en haltimme typ och han körde redan i hoppen och klarade dem, jag är imponerad!

Nu ska jag slänga mig i duschen och sen blir det att besöka Patry gumman som är allén ikweel då Tias jobbar natt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0