Värmen Är Här

Nu har sommaren kommit och jag hoppas den är här för att stanna väldigt länge. Lite molnigt idag och inte så mycket sol men vad gör det då man sitter innomhus på jobbet. Det är i alla fall varmt, ca 22 grader =)
Nu ska det fixas och donas hemma ikväll, jag är taggad. Hoppas det håller i sig resten av dagen.

Ska måla färdigt på altanden. Ganska mycket vindskydd och sidospikning som ska målas. Sen så har jag kvar att olja den där jäkla bron så nu blir det av. Har funderat och fantiserat lite igår så nu har jag ett litet projekt för framsidan. Ska göra en liten fyrkant vid väggen (där det är en uppgrävd blombänk redan) med stenplattor och ha ett litet bord och två stolar. Vill kunna sitta ute på tidiga morgonen och äta frukost men på altanen kommer inte solen förens vid tidigast 9 tiden. Tror det blir jätte fint och väl använd när det är färdigt =) Bättre än en uppgrävd blombänk som är vildvuxen.
Ska inhandla lite blomster efter jobbet. Dags att fixa i krukorna som ekar tomma. Vill införskaffa lite nyheter till altanen också, så den blir lite mysigare. Någon ljuslykta..kankse en stormlampa och lite småplotter =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0