Varför Skulle det Ske?

Jag som hade så stora planer för kvällen. Ville verkligen fixa hemma och få lite sommar fint. Men då börjar det åska och verkligen ös regna. Ja ni som bor i pite vet ju att himlen verkligen öppnade sig. Så klart så var jag ju ute just då oxå. Hade lunch och sprang på stan. min klädsel i dag är inte den optimala för vädret.
Har virkade skor, blommig hög kjol från Gina och en vit tee....Blev aningens blöt och kall då regnet dundrade ner!

Nu kan ju inte jag måla då allting är blött och fuktigt. Får helt enkelt planera något annat.
Vad ska ni göra?
Vad ska jag
göra?

Misa babe jag ringer dig då jag slutat =)

Kommentarer
Postat av: Lisa [ENDASTLISA]

Uch för åska!!

2009-06-23 @ 18:19:18
URL: http://endastlisa.blogg.se/
Postat av: Linda

extrajobbade på mitt tidigare jobb - som nattreceptionist! =)

2009-06-24 @ 08:10:42
URL: http://lindagosing.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0