Sköljdes Över Av En Längtan

Jag fick en känsla i kroppen påväg till jobbet idag. Det kändes som en känsla av längtan.

Vad längtar jag till?

Det finns så mycket roligt att se fram emot så jag vet inte vilket jag längtar mest till...kankse det närmaste som är midsommar men vad händer egentligen då?? Ska vara hemma i Piteå tror jag, en sväng till Skeå på Travet och Rallycrossen kankse det blir. Stående inslag varje år.
Sen har vi ju snart Midnight sun i Långnäs och samma helg är det Gatebil på Våler. Vad ska man välja?? Kankse blir en roadtrip till Norge och ser på Gatebil =)

Långnäs har vi ju sett förr...

Det finns en massa etapper för sommaren och den avslutas bra med en Coldplay konsert i Sthlm den 22 augusti =D
Jag är ledig på PDOL detta år...Då äre fest!! Vilka kommer hit då??

Drabbades dock av ett bakslag i helgen. Kom underfun med att det krockar två saker helgen efter midsommar. Jag bara måste på den ena och jag vill verkligen på den andra. Vad att göra??
Jag kommer alltså att missa Wheels Internationals 2009 i Umeå. Jag är ledsen för det men det är Poker Run 7 juli i Umeå, så jag kommer nog ner en helg senare. Då blire att åka båt hoppas jag =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0