Passerat Midsommar

Nu är Midsommar helgen över och jag sitter på jobbet igen. Tillbaka till verkligeheten och vardagen. Usch!
Helgen har vart jätte bra. Riktigt mysig och ganska lugn. Blev en lugn och rätt så tidig midsommar afton. Vi åt hos Lindberg och var där en stund. Sedan åkte vi vidare till Danne och Catta i Vitsand. Där kördes det lite lekar och några blev doppade i poolen. Var hemma vid 00,30.
På lördagen mös vi hemmavid på förmiddagen, frukost på altanen i solen innan vi åkte till skellefteå för att se på trevet. Stod som vanligt i stallkurvan med husbilen och satt och mös hela kvällen. Inga vinster för Roger och Ingela men ändå rätt bra placeringar. Grattis till hemingsmarkarna som fick en vinst med "Mon amie". Sov som en stock i husbilen men solen var ganska varm frammåt morgonkvisteln så det blev lite bastuliknande i kuvösen i framrutan =P
På söndagen vart det ju rallycross såklart men min närvaro räckte inte detta år. Danne Loggert blev stående i sanden i finalen så det var lite tråligt men desto bättre för Pite föraren Pettersson som vann 2400 klassen. Även en pite förare vare som vann 2150 klassen så vi visade våra framfötter =)

Solen har gassat verkligen hela helgen och jag har njutit. Läktaren i skeå vid banan är i toppenläge så vi satt med solen i ansiktet hela dagen. Ränderna har infunnit sig igen och solbrännan från Gran Canaria kommer tillbaka =)

Min Midsommar helg har vart toppen. Jag tycker det är skönt med lite lugn men ändå fest =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0