På hemmaplan igen

Kom hem från Umeå vid fem tiden igår. Det har vart en tok bra helg och jag ville verkligen inte åka hem!! Har vart otroligt mycket folk eftersom det var en rock festival och yran. En blandning av både gamla och unga.
Sov inte mer än 5 timmar lör-sön. Steg upp för att hinna med hotell frukosten och sen så hade jag inte samvete att lägga mig igen då solen lyste och det var otroligt varmt. Det blåste en aning men det var skönt. Gick en snabbis på stan, käkade glass med några holmsundare och låg i hamnen och njöt. Det kan inte bli så mycket bättre än så =)

Lördagen blev väldigt sen så jag var en slagen hjälte igår kväll. Var förbi Tina (äntligen) med hennes födelsedagspresent och klockan nio var jag helt död, somnade nästan när vi satt och surrade =P

Värmen i sovrummet hemma var inte trevlig igår, inte nån stans i huset var det behagligt så jag har sovit med vid öppet fönster och stängd dörr. Katterna har vart som tokiga att få komma in i sovrummet men då skulle de ha hoppat genom fönstret. Var 13 grader varmt i skuggan på morgonen och 26 grader inomhus. Jag ska inte klaga men en AC hade vart fint =)

Nu är jag åter på jobbet och ser faktiskt fram emot en arbets vecka. Måste hinna rätt mycket hemma idag dock. Det är så äckligt dammigt så jag måste verkligen dammsuga och vaska golven och så såg jag att gräsmattan blivit väldigt lång. Någon som känner för att hjälpa mig med detta?? =) Hade velat hinna springa en runda också så vi får se hur mycket jag hinner...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0