Otäck Mardröm

Hade ganska svårt att somna igår. Var rätt uppe i varv efter cykelturen hem från stan. Sprang runt och gjorde lite saker hemma innan jag skulle knoppa in så det gjorde inte saken bättre heller. Men jag somnade i alla fall tillslut men vaknade ganska snabt kändes det som. Klockan var 02.50 då jag vaknade av en hemsk mardröm.
Drömde att jag var något slags hembiträde i ECs hus men det var en annan familj som bodde där nu. Det var sent på kvällen så alla låg och sov förutom jag och en gubbe. Det såg förjävligt ut i köket så jag skulle precis stöka undan massa disk då gubben kom springande rakt på mig och började slå mig med en stekpanna i huvudet. Sen var stekpannan helt plötsligt utbytt mot en motorsåg. Usch det var en hemsk dröm!!
Jag brukar inte komma ihåg drömmarna så bra som denna. Ser alla bilder klart och tydlidligt och det är otäkt. Kunde nästan inte somna efter drömmen, jag såg abara allt blod och äckel så jag låg och stirrade ner i kudden samtidigt som jag föreställde mig hoppande får över ett staket. Tillslut somnade jag men jag vet inte hur lång tid det tog.

Hoppas det var en engångs dröm och inte en sån där hemsk som återkommer varje natt. Jag brukar drömma väldigt mycket strax innan fullmåne men nu ser man ju aldrig månen, det är ju ljust hela tiden.

Är någon som vet om det snart är dax för fullmåne??

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0