Midsommarhelgen

Nu är det Midsommar på riktigt. Känns ganska konstigt, känns inte som midsommar. Det är för kallt och inte sommar än! Men nu ska vi vara positiva och det är roligt med Midsommar =) Massor med god mat, förhoppningsvis sol, mys med familjen, trav och rallycross. Har ganska mycket på agendan denna helg..har som en tendens att bli så kring mig nu, mycket jag vill göra och hinna med!

Sitter på jobbet än så länge och fram till klockan åtta men sen har jag lång helg. Ska hinna lägga köttet i marinad och baka en cheescake ikväll hade jag tänkt och sen sussa gott. I morgon väntar Midsommarafton och då hade jag tänk åka till stugan på dagen och mysa...gör det varje år så det kan jag inte skippa detta år heller =P Se när midsommar stången reses på Mohems Camping och när William kör cross.
På kvällen ska vi, som så otroligt många andra, åka till Marcus Lindberg. Det blir grillning, surr och skratt. Ska försöka ta det varsamt med alkoholen då jag ska köra ner till Skellefteå på lördag. Kan ju inte missa travet och en natt med mor och far i husbilen =) Blir en nykter lördag (bara nån öl kankse) då jag ska se Rallycrossen i Klutmark på söndag. Danne vann ju i fjol då jag var och hejjade på så då har jag fått order och direktiv att infinna mig på i princip varje tävling detta år. Danne vann nämligen alla tävlingar som jag var och kollade på men ingen annan =P Tror jag skrivit detta förr. Det är nått med mig...min närvaro ger Danne tur =D

Solen strålar som bara den här idag. Det skulle egentligen regna men nu får man hopp för helgen, kankse blir det kanon väder i alla fall! Sov ut i morse till strax före nio och sen har jag hunnit med mycket trevliga saker. Tog ett varv med gräsklipparen så det är bortgjort och sedan har jag hunnit ligga i solstolen, springa en runda och vikit en massa kläder. Åt lunch i solskenet och mös på =)
Kan inte alls klaga på min förmiddag, önskar varenda en vore lika skön!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0