Jag Har blivit Kär

Bilden taget från google.se


Det finns till salu Prazsky Krysarik hundar i Piteå. Har aldrig hört talas om denna ras men det är en "Mini Pinscher". Jag har myst med en sådan här hund i helgen som var på 13 veckor. Det är min kusin som har skaffat en och de är helt underbart söta. Jag är ju förälskad i rottweiler färgerna black and tan också så den här lilla rasen tog tag i mitt hjärta. En lite långhårig skulle inte sitta helt fel...gillar verkligen långhåriga hundar. Inte allt för håriga utan lagomt =) Den på bilden är perfekt och underbart söt!!

Har en stor önskan just nu!!

Drömmen är att få ha en vacker Rottweiler tik men nu börjar jag fundera på denna. Skönt med en liten mindre hund men samtidigt är ju en Rottis alltid en Rottis =) Har ett öga för den Ryska långhåriga Toy terriern också. ÅÅ vad svårt att veta vilken ras jag vill ha!! Jag vill ha en NU men det funkar nog inte så bra då jag jobbar heltid. Måste få med mig en viss person på min sida och lite hjälp om dagarna =P
Känn dig träffad!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0