Gelé Naglar Jag Vill Ha

Mina naglar ser verkigen för hemska ut nu. De är frasiga och har gått av i olika längder. Jag har inte haft någon egen ork att fixa till dem så de skulle verkligen behöva en manikyr och det skulle inte vara helt fult med lite gelé naglar. Har funderat på att göra det så man har fina händer till midsommar i alla fall för om jag känner mig själv rätt så kommer naglarna bara att se ännu mer förjävliga ut efter denna helg. Jag kan inte hålla fingrarna borta då jag är i garaget eller på Långnäs så det brukar bli en hel del smuts under dem och några avbrutna.

Nu nalkas det tårta hörde jag nere i stora fikarummet. Blir nog en liten bit bara, det är ju strax middagstid =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0