Förbannad På Blogg.se

Igår kokade jag bokstavligt talat. Jag var så frustrerad och förbannad på Blogg.se att he rännd mä!!

Jag hade suttit och skrivit ett långt och roligt inlägg och sen då jag ska publisera det så försvinner allt. Provade att göra om det och jag provad alltså fyra gånger utan framgång. Jag var så less och förbannad så jag gav upp!!

Det inlägget kommer ni aldrig att få läsa för nu skriver jag inte om det igen.

Vad är det för fel på Blogg.se då man ska publisera?? Är det fler som har detta problem eller är det bara jag??
Inläggen brukar ju bli sparade som utkast om man inte publiserar dem men igår fanns bara halva första meningen med i utkasten. Strange!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0