Farligt Farligt Farligt

Det är farligt att jobba inne i stan och ha så pass lång lunch att man hinner ut på stan och gå i butiker. Hade kusin Lisas jeans i Ume i helgen och jag bara älskade dom så nu var jag in på Vera och de fanns kvar ett par. De var lite tajta men de går ut sig massor så jag köpte dem...860 kr fattigare!! Får ha dem på mig hemma ikväll så tror jag de sitter absolut perfekt i morn =)

    

Måste försöka hålla mig från stan nu för jag har som köpt allt som jag har "behövt". Det sista på min vill ha lista var ett par sommarsnygga jeans och nu har jag ju hittat dom så då måste jag lugna ner mig men det är ju så skoj med nya snygga kläder. Min sista wish är en Hummel jacka från Junkyard som är såå fin så det blir nog att beställa den snart =) (nu när jag satt och kollade på junkyard för att hitta bilden så fann jag en snygg Carhartt jacka osså...HJÄLP)






Hant att träffa mormor och moster Harriet på stan och sedan sprang jag på Kusin Lina och hennes underbara barn Fannie och Jesper. Måste åka och hälsa på dom nån dag...söt ungarna!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0