Det Gör Så Ont

Jag vette fan vad jag råkat ut för men jag har ont som fan i armhålan, fram mot bröstet, bak mot skulderbladet och upp mot axeln och nacken. Hittar ingen speciell öm punkt utan det gör ont då jag rör mig. Gör som ondast om jag lyckats hålla armen/axeln stilla ett tag och sen då jag rör det så vill jag bara skrika. Sitter här på jobbet och försöker hålla armen låst vid sidan av kroppen men det funkar inte hela tiden. Kollade nu på lunchen och då är jag alldeles svullen...
Ringde till vårdcentralen bara för att kolla om jag ska oroa mig eller om det bara är att strunta i. Hon frågade mig en massa frågor....sånt jag redan frågat mig själv.....såsom om det finns nån knöl, öm punkt, om jag gjort något speciellt, tränat, lyft tungt. Den bästa frågan tyckte jag var om jag blivit stucken av en geting. Hallå då hade jag väl själv fattat varför det var såhär, då hade jag aldrig ringt dig!!!
Jajja, hon ordinerade mig inflamations hämmande piller som heter Ibumetin och finns på apoteket. Tack det visste jag inte redan...har käkat det sen igår såklart för att få bort smärtan men inte känt någon skillnad!

Ska jag röra armen lite hela tiden och ha en överkommlig smärta hela tiden eller ska jag försöka hålla den stilla och ta den hemska smärtan då jag väl måste röra armen??!

Kommentarer
Postat av: Lisa [ENDASTLISA]

Tips: Gå till doktor, dom vet vad du ska göra. Bäst att gå dit, så dina läsare itne har fel och du gör det värre ! ;>

2009-06-29 @ 19:49:42
URL: http://endastlisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0