Beat Me, Hate Me, You Can Never Break Me

Vår generations Elvis har gått bort.

Som så många andra skrivit idag så skriver även jag om Mikael Jacksons död. Under alla hans år som artist har han hunnit med mycket knasigheter också men man kan aldrig ta ifrån honom musiken. Visst kankse han har konstiga tankar och betett sig knäppt men hans musik är otroligt bra och det är så synd att det inte blir någon turné nu.
Jag som många andra har haft honom som idol då man var liten. Jag hade affischer på väggarna och lyssnade hela tiden på hans musik. Bara för några veckor sedan hittade jag en kartong med gamla Cd skivor och däribland alla hans album. Nostalgi känslan att lyssna på hans musik och sjunga med i alla låtarna gav mig gåshud. Att drömma sig tillbaka till före tonåren och tidiga tonåren. Allting man gjorde och alla minnen.

Det är otroligt tråkigt att en musik legend som Mikael har gått bort och att han inte hant påbörja turnén. Hans musik är och kommer att vara kvar precis som kungens. Han kommer aldrig att glömas bort!!




Kommentarer
Postat av: PJ

Tragiskt att han gick bort, men knappast oväntat :/



Allt väl uppe i piteå? Jag har då fått provköra så jag är på skit bra humör.. :D

2009-06-30 @ 21:35:04
URL: http://team58.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0