Sol - Regn - Sol - Regn

Är ett väldigt växlande väder idag. Har vart strålande sol och varmt hela förmiddagen men så klart så när jag har min lunch ska himlen öppna sig. Gick in på systemet med solbrillor på och när jag skulle gå ut möttes jag av en stor folksamling som trängdes under taket. Jag smet efter väggen in till lilla ingången på DinSko och sedan genom hela Småstaden och ut genom Indiska. Rusade över till Cubus och väntade ut regnet där.

Stackars lilla mormor måste ha blivit jätte blöt. Träffade henne sittandes i solen på torget och hon kan inte ha hunnit hem med rullatorn innan himlen öppnade sig. Lilla gumman blev nog jätte blöt.

Jajja nu har jag handlat Asti och Martini till ikväll...blir findricka istället för ful öl för en gångs skull =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0