Paket Hämtning & Dejting

Sprang genom stan en sväng efter jobbet igår. Mötte upp underbara Misa och planerade en dejt för kvällen. Hittade ett svart/grått linne med nitar från Lindex och eventuellt en klänning från Carlings, men den är jag lite osäker på. Smått genomskinlig men det kanske inte gör nått?!



Hemåt Bersika så svängde jag hem på gården med Catta i telefonen, hade glömt att jag skulle hämta ut mitt paket på ICA men då jag fick posten så hade jag fått en till avi så då bar det av till ICA och hämta paket. Alltid lika roligt =) Hade fått mitt mobila bredband så nu kan jag ha med min lilla dator överallt =)

Kläderna från Junkyard var bra, inte som förväntat men okey ändå. Trodde att Hummel jackan skulle vara röd och blå men den är korall och lila. Inte riktigt mina färger men den var snygg i alla fall så den är en keeper! Ramones tröjan satt som en smäck efter kroppen. Tajt och snygg....hade funkat pösig också, kankse blir en killmodell lite senare =)

Det blev en kall & kylig dejt med Misa. Satt på Nodo som vanligt och ute serveringen hade inte kvar filtarna. Tack och lov så hade de markisen ute så vi blev inte blöta av regnet. Satt inte alls lika länge som vi brukar utan stack hem till Misa för en stooor kopp hett the och ännu mer surr. Älskar dig vännen min du är så fin! Skönt att bara surra och inte planera massa som man ska göra.

Kommentarer
Postat av: Anonym

2009-07-08 @ 16:04:02
Postat av: Maja

Tjena! Vad har du skaffat för mobilt bredband? Har velat ha det länge men det sägs att telia och tele2 är det enda bra alternativet häruppe.. Har du med begränsning eller fritt surfande per månad? :-)

2009-07-08 @ 16:05:25
URL: http://majaroslund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0