Nya Naglar

21e7a91a2572a29d2167be45b0fe988d.png


Jag gjorde lösnaglar igår. Emmeli hade köpt ett underbart bra kit på Åhlens som jag fick prova och idag har jag köpt mig ett eget likadant kitt. Lär ha långa naglar ett bra tag framöver nu för det räcker till många omgångar...och billigt vare också!!
Blev tok nöjd med resultatet. har aldrig fått till naglarna så fina när jag gjort det själv förut men det är ju en förutsättning att ha bra grejer som håller. Måste införskaffa en sån där nagelklippare för böjda lösnaglar också.....lite svårt att klippa de fina med en vanlig nagelklippare. Tur att Emeli hade allt =)

Jajja, här ser ni i alla fall resultatet. Jag älskar dom och det tror jag det finns fler som gör =P Är inte helt fel att bli kliad eller ryst av dem =D


Kommentarer
Postat av: Kicki

Svinsnyggt!! Vad är det för kit ni har hittat?? =)

2009-07-22 @ 21:00:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0