Nu Är Det Verklighet

0-62ba462786e27138f68ad3e9cc687de4.png



Änligen har jag dessa biljetter i man hand. Har ägt dom sedan strax efter nyår men de har funnits på Gyllenkroksgatan i Göteborg. Paulina och Filip fick agera mellan hand åt mig då jag köpte biljetterna av en tjej i Uddevalla så nu då mina underbara vänner vart här i Piteå tog de med sig biljetterna. Det är inte länge kvar nu tills Coldplay skall skådas. Misa darling nu jäklar är vi på väg, känns det som i alla fall =)

En fundering bara....har aldrig köpt "begagnade" biljetter förut och jag började fundera om man måste göra nån namnändring för biljetterna?! Det står ju ett killnamn på dom nu... Hjälp mig nån =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0