Någon Som Mått Dåligt

Efter min promenad i förmiddags så kom jag hem till ett nystädat hus som lukatde illa. Direkt jag öppnade dörren kände jag en lukt som inte ska finnas och möttes av en härlig gul pöl på golvet in till köket. Min fundering var vilken katt som pissat på golvet?!
Bara att börja torka upp och skura....på väg till städskrubben hittade jag fler pölar och fick då se att det inte var kiss utan spya...nån av kissarna har mått dåligt och inte velat behålla maten i magen. Hittade mer och mer pölar runt omkring i huset och min rya matta hade fått den största, äckligaste spyan. Bara att slänga ut mattan och tvätta av den.
Tror att det är Baghera som har mått dåligt för han gick omkring och slickade sig om munnen hela tiden...hoppas att han blir bättre så han inte fått i sig nått skit.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0