Myskväll Med Vänner Och Stranden

Slutar snart jobbet. Började nyss jobbet.
Knasig söndag. Skönt med ledig dag tisdag!

Ska iväg efter jobbet med Tina och Johan och förhoppningsvis lite fler folk. Blir ett kvällsdopp i det blå och en engångsgrill med lite korv eller majs på =)
Det är dessa små moment som jag verkligen uppskattar. Så simpel grej kan vara så mysigt och trevligt. Det behöver inte vara så storstilat alla gånger och välplanerat. Det är bättre då det blir spontant och oplanerat.

Min påse med naturgodis är med på jobbet. Äpplen och Frystorkade jorgubbar i yoghurt is the shit =) Jag älskar det. Det följer också med på stranden, men det är mitt =P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0