Morro Fyller År Idag

Det är ingen vanlig dag för det är mormors födelsedag HURRA HURRA HURRA.

Idag blir min söta lilla mormor ett år äldre. Ska jag vara ärlig så vet jag inte riktigt vad hon fyller....84 eller 85.... Jag vet i alla fall att det är idag hon fyller och att jag ska hälsa på henne =)

Uppdate: Det var 85 år som mormor fyllde. Fick i mig en smarrig smörgås tårta och en sommar tårta till dessert. Nu är min mage proppfull och jag vill bara knäppa upp jeansen. Jimmy och Jeanette var där också, Brollo behöver en frissering så det blir Grillat till middag hos dem ikväll och så en klippning som betalning =) Inte helt fel!


Får se om det blir nått i kväll med hela släkten eller om jag ska hälsa på henne på lunchen, måste höra med de andra när de ska gå upp till henne.

Massor med pussar och kramar på din födelsedag mormor!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0