Margareta - Jag

För er som inte visste så heter jag Margareta i mellan namn och för er som redan visste så har ni missat att det är min namnsdag idag =P Hehehe.
Fick ett sms av mamma tidigt i morse där det stod grattis. Sov när jag läste det så jag fattade inte riktigt, kom på efter ett tag att vi snart går in i augusti månad så då har det nog nått med namnsdagar att göra...japp det stämde. Pite-tidningen hade en lång förklaring av namnet som jag inte ides läsa hela på. Snart har jag min riktigta namnsdag..är inte långt mellan Elin och Margareta.

Grattis till dig med mamma på namnsdagen och grattis till farmor =)

Kommentarer
Postat av: Kicki

Haha nädu, den är från gymnasiet, karaktärsporträtt var uppgiften :P

Vi skulle ringa en mäklare som heter Rickard och då kunna få en visning av honom tidigast 27 juli. Det har bara inte blivit att vi ringt än, men vi ska väl när vi får tummen ur :)

2009-07-22 @ 15:47:34
URL: http://kickikickass.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0