Man Kan Bli Arg Fort!

ÅÅÅ nu är jag helt plötsligt förbannad, besviken och arg!!

Crille ringde just och meddelade att han satt ute på fjärden i båten. Hans pappa är på väg att hämta honom. Say what?!
Han hade vart ute och kört och så skenade motor helt plötsligt, han trodde att växeln hade hoppat ur men upptäckte snabbt att så var inte fallet...När han lyfte upp motorn ur vattnet så han att propeller axeln hade gått av så nu ligger propellern och axeln nån stans på botten. Det blir deff ingen båt-åkning i kväll och kankse ingen klubbvik heller i helgen.

- Vi kan ju ta lill båten, sa Crille när jag pratade med honom.

Jomen tjena att jag sätter mig i den lilla skrutten till Luleå.



Aldrig!!

Jag är ju vatten rädd i mindre båtar, åker bara då det är spegelblankt vatten och det äre inte påväg till Luleå ute till havs.


ÅÅ vad ska jag då hitta på till helgen. Har ju långhelg då jag är ledig på måndag så jag hade sett fram emot en "semester" tripp av nått slag. Kom på att mor och far kommer hem med husbilen på torsdag...skulle kankse snott den 
 och åkt iväg nån stans.

Men vart då??

I Luleå är det Lule kalaset och i Umeå är det Nolia...Ids inte vara bland massor av folk, det fick jag nog av på PDOL, men samtidigt ids jag inte fara allt för långt näre bara är över en helg. What to do??

Kommentarer
Postat av: Lisa [ENDASTLISA]

hejhej göres? :) <3

2009-07-29 @ 07:43:54
URL: http://endastlisa.blogg.se/
Postat av: Lisa [ENDASTLISA]

hur ere? =)

2009-07-29 @ 07:50:58
URL: http://endastlisa.blogg.se/
Postat av: PJ

Du, hälsa chrille att det där med propp axeln verkligen sög. Fan så hemskt :(

2009-07-29 @ 16:58:55
URL: http://team58.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0