Jag Vill Ha Nytt



Jag är så less på att det ligger kläåder på alla ytor i sovrummet. Nu vill jag ha en ändring så det ska införskaffas något bra. Har funderat på en stege och nu hittade jag att Åhlens har en för en bra peng dessutom. Blir att införskaffa denna så förhoppningsvis lite kläder lämnar golvet.
Måste göra en stor rensning av garderoben och en ommöblering i alla garderober. Har så ologist nu. Vill ha allt på ett och samma ställe. Sängkläder på ett ställe, handukar på ett ställe osv..inte överallt i hela huset, i källaren, i sovrummet, i toan. Blää det är ju bara besvärligt!

När ska denna ork och tid finnas till??
Någon som är sugen på att hjälpa lilla jag??

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0