Im Done

Nu har jag gjort klart allt som jag hade på schemat ikväll och det är så skönt. Nu har jag lite härlig kvalitetstid över för att mysa. Ska fixa naglarna, ligga på spikmattan en stund och sen sussa gott =)

Fick en dunder god middag i form av grillad marinerad kyckling och en massa olika sallader, längtar till lunchen i morn juh ;) Kom hem från mamma och pappa för en stund sen och det gick bara fin fint med Baghera. Tror faktiskt att mamma tycker det är mysigt att ha en katt att gosa med men de vill inte ha en egen på heltid igen. De ränner för mycket för det. Baghera kan må bra av pappas uppfostran i helgen....jag är så feg men om han gör nått fel så kan pappa säga till =P

Ser slutet av Undercover brither nu och sen blire det bästa, 2½ men.

Datorn följer med i helgen till Ö-vik så jag kan uppdatera i vanlig ordning, Kankse bjuder på nå bilder med =)
Ska kanske dundra på i en 26 fot Catamaran i Höga Kusten....Tok skoj!!

Natti Natti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0