Fuck This Thing

Jag är så arg att jag kokar. Jag blev förbannad på veterinären som ringde och väckte mig tidigt i morse. Gjorde inte nått att hon väckte mig men hennes attityd och som hon pratade gjorde mig förbannad. Hon var stressad, hispig och hade gjort saker hon inte skulle utan att kolla med mig och då blir jag förbannad. Skällde lite på henne så hon fick respekt med sen så har hon var knasig de andra gångerna jag pratat med henne. Hon har snäsigt frågat om katten inte är försäkrad, klart som fan att min prins är försäkrad, sen så har hon varje gång frågat om jag haft några restriktioner i och med det jag sa på morgonen.
Jag vill få min katt frisk men inte med massa onödiga ingrepp. Han ska inte behöva sövas flera gånger i onödan eller genomgå en gastroskopi om han inte behöver det!!

Denna hemska människa skulle ringa mig efter lunch då de kollat honom i halsen (matstrupen) men hon har inte ringt än. Jag är måttligt road på henne!! Har provat ringa det nummer hon ringt ifrån men det går inte fram några signaler där, har provat att ringa det  vanliga nummret till receptionen men där blir man bara utkastad då man stått ett antal minuter i kö. Mitt humör blir bara bättre och bättre kan jag ju meddela er, eller så inte!!

Hon lär inte få några trevliga ord från mig i alla fall. Jag som hade så goda förhoppningar för veterinären som tog hand om oss igår var ju så gullig och duktig.
Här sitter jag och bara väntar och väntar på att telefonen ska ljuda men den gör inte det. Minuterna segar sig fram och jag vill hem!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0