Frozen Lady

Det är så kallt och burrigt hela tiden. regnet sipprar ner och jag har gåshud hela tiden. Många jag hade kontakt med igår skulle bada bastu och det skulle jag verkligen vilja göra nu. Vaknar aldrig då jag hela tiden spänner mig och huttrar. Täcket och kudden var såå otroligt skön i morse att jag verligen övervägde att stanna hela dagen, men det funkar ju inte då man har ett jobb att gå till. Jag klagar inte, men ibland skulle jag bara vilja ha möjligheten att välja själv och stanna hemma =)

Tänk vad mysigt att ta med frukosten upp i sängen tillsammans med dagens PT (pite-tidning) och Nya Revyn som kom igår. Tända ett ljus och ha på lite musik. Ligga i sängen i flera timmar och bara sova en stund och sen läsa lite. Åååå det blir inget sådant denna helg, har fullt upp med Dragracingen både lördag och söndag, den missar jag inte i första taget!! =)

Någon som har en bastu att hyra ut till mig ikväll?? Eller så åker jag på korpen och tränar och hoppas att bastun är påslagen ;) Någon som är sugen på att följa med och få lite skönhets värme och mojsa gott ikväll? =)


Camilla och Bajba på vår firmafest i Kokkulaforsen.

Kommentarer
Postat av: Tina

Jag vart sjukt sugen på & komma till helgen nu =)

kollar biljetter!=)

pusspuss

2009-07-08 @ 09:35:16
URL: http://goldentheodor.zoomin.se
Postat av: Tina

Ja klart jag kommer..frågan är bara vilken dag :p

vill åka imorgon så jag är uppe fredag morgon egentligen..blir jobbigt om jag kommer upp lördag morgon.När börjar de på lördag?`

kram

2009-07-08 @ 11:10:35
URL: http://goldentheodor.zoomin.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0