Fluffiga Vita Moln

Jag är så trött idag. Det straffar sig att vara vaken och ute på festival på nätterna. Jag var nykter och körde alla fyllisar igår, bra det annars hade jag aldrig orkat upp idag. Kom i säng först efter halv två tiden och steg upp klockan sex i morse. Tungt! Måste sova en powernap efter jobbet så jag orkar med kvällens fester och helgens bravader.

Alla är verkligen tok sega här på jobbet idag och det är säkert vädret som bidrar till det också, inte bara lite sömn. Sandra försov sig i morse och kom precis hit, det hade jag med velat göra =P
Det är kallt, mulet och regnit. Jag drömmer mig bort till vita fluffiga moln. Tänk om man fick ligga uppe i himlen på molnen och njuta av solen en dag som denna.



Drömmar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0